İş

Gaziemir Belediyesi İş Arayanlara CV Bankası ile Destek

İş arayanlar ile işverenler arasında köprü görevi gören Gaziemir Belediyesi CV Bankası birimi, 2023 yılında düzenlediği iş görüşmeleri ile 997 kişinin istihdama katılmasını sağladı.

Gaziemir Belediyesi, CV Bankası biriminde sunduğu hizmetle iş arayan vatandaşlara destek oluyor. Özgeçmiş Bankası biriminde özel bir yazılımla kaydedilen vatandaşların özgeçmişleri işçi arayan firmalarla paylaşılıyor. Sunduğu kariyer danışmanlığı hizmetiyle iş arama sürecinde olan vatandaşların hedef işe ulaşmalarına ve kariyer planlaması yapmalarına yardımcı olan CV Bank, düzenlediği toplu iş görüşmelerinde iş arayanlarla işletmeleri bir araya getiriyor. Birim, 2023 yılında 1.870 kişinin CV kayıtlarını almış ve bu CV’leri 11.737 kez işletmelerle paylaşmıştır. Her ay ortalama 75 kişiye istihdam sağlayan CV Bank biriminin düzenlediği iş görüşmeleri sonucunda 2023 yılında 997 kişi yeni işine kavuştu.

CV Bankası’nda CV oluşturmak isteyen vatandaşlar online olarak veya Gaziemir Belediyesi Ana Hizmet Binası ve Sarnıç Hizmet Binası’ndaki birime giderek kayıt yaptırabilirler. CV Bank ayrıca belediyenin taşınabilir uygulaması ve e-belediye aracılığıyla da hizmet veriyor. İş arayan vatandaşlar, iOS ve Android işletim sistemli tablet ve cep telefonları üzerinden CV Bank’a başvuru yapabiliyor. Vatandaşlar e-belediye ve mobil uygulama üzerinden yeni CV kaydı oluşturup mevcut CV’lerini sistemde güncelleyebiliyor. Kolay CV oluşturma olanağı sağlayan sistem aynı zamanda personel arayan firmalara CV sorgulama olanağı da sağlıyor. CV Bankasına 0232 999 0251 dahili numaradan ulaşılabilir. 5050 – 5528 ve 2425 (Sarnıç). Özel bir yazılımla kaydedilen bu CV’ler, Ege Serbest Bölge (ESBAŞ) ve Sarnıç’taki sanayi kuruluşları başta olmak üzere, İzmir ve çevre illerde faaliyet gösteren işletme ve firmalarla paylaşılıyor.

haberkavak.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu